Ota meihin yhteyttä
Ota yhteyttä
Sähköpostitse asiakaspalvelu@finlayson.fi
tai
yhteydenottolomakkeen kautta tästä.
Huomioithan, että kampanja-aikoina tuotteiden toimitusaika on 3–10 päivää. Toimitusaika alkaa vasta, kun olet saanut toimitusvahvistuksen sähköpostitse.
FAQ
Katso vastaukset yleisimpiin kysymyksiin tästä.
Myymälät
Löydä lähin myymäläsi ja katso aukioloajat tästä.
Toimitus & maksutavat
Toimitamme verkkokaupan tilaukset 1–4 arkipäivässä. Valittavanasi on seuraavat toimitustavat: postitoimipaikka (4,90 €), Postin pakettiautomaatti (4,90 €), Budbeen pakettiautomaatti (3,90 €), Postin kotiinkuljetus (9,90 €) ja Budbeen kotiinkuljetus (4,70 €).
Toimitusmaksu 0 €, mikäli tilauksesi loppusumma on yli 75 € (postitoimipaikka, pakettiautomaatti) tai 119 € (kotiinkuljetus).
Voit maksaa ostoksesi verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Valitettavasti maksukortit ja mobiilimaksutavat ovat tilapäisesti pois käytöstä.
- Yleisimmät luottokortit
- Verkkopankit
- Klarnan lasku
- Klarnan tili (osamaksu)
- MobilePay
- Masterpass
- Pivo
- Siirto
Lue lisää maksutavoista tästä.
Palautusoikeus
Finlayson-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 30 päivän ilmainen palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Mittatilaustuotteilla (kuten kankaat) ja hygieniatuotteilla (kuten tyynyt ja peitteet) ei ole vaihto- ja palautusoikeutta. Voit palauttaa tilauksesi postitoimipaikkaasi, pakettiautomaattiin tai Finlayson-myymälään.
Näin palautat Postin toimittaman tilauksen:
- Täytä palautuslomake
- Pakkaa käyttämättömät tuotteet siististi pakettiin, laita täytetty palautuslomake tuotteiden mukaan
- Liimaa paketin päälle tilauksen mukana tullut Postin palautustarra. Vaihtoehtoisesti voit myös kirjoittaa paketin päälle seuraavat tiedot:
PALAUTUSTUNNUS 625215
Posti / Finlayson Oy
Huurrekuja 2
04360 TUUSULA - Vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan tai palauta paketti Postin pakettiautomaattiin OmaPosti-palvelua hyödyntäen. Palautustarralla palauttaminen on aina ilmaista.
Näin palautat Budbeen toimittaman tilauksen:
- Tilaa Budbee-nouto ovellesi veloituksetta aiemmin saamaasi SMS-linkkiä käyttäen tai Budbee-puhelinsovelluksella
- Valitse itsellesi sopiva noutoaika
- Sinun ei tarvitse huolehtia palautustarroista tai -lomakkeista, sillä Budbee-kuljettajalla on palautustasi koskevat tiedot
Vaihtoehtoisesti voit palauttaa tuotteet Finlayson-myymälään. Tuotteet hyvitetään aina asiakkaan käyttämän maksutavan mukaisesti, riippumatta siitä miten tuotteet palautetaan.
Lue lisää palautuksesta tästä.
Takuu & tuotereklamaatio
Viiden vuoden takuu koskee Finlaysonin pussilakanoita, tyynyliinoja ja froteepyyhkeitä ja on voimassa 1.12.2017 jälkeen ostetuilla tuotteilla. Takuu edellyttää, että tuotetta käytetään siinä käyttötarkoituksessa, johon se on suunniteltu ja että sitä huolletaan hoito-ohjeiden mukaisesti.
Tämän lisäksi kaikilla Finlaysonin tuotteilla on Suomen lainsäädännön mukaisesti vähintään yhden vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja vaihtelee tuoteryhmittäin.
Lue lisää meidän takuusta tästä.
Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai vikaa, olethan yhteydessä suoraan laadunvalvontaamme sähköpostitse reklamaatiot@finlayson.fi, niin saat suoraa tietoa asian käsittelyn arvioidusta kestosta ja toimintatavasta. Liitäthän viestiin kuvan viallisesta tuotteesta.
Lue Finlaysonin sopimusehdoista tästä.